

Robinson Helicopter анонсувала свій новий вертоліт R88, найбільший у лінійці.
Що відомо про вертоліт зараз?
Візуально гелікоптер став значно більшим, що позначилося на місткості гелікоптера. Robinson 88 тепер буде здатний взяти на борт до 8 пасажирів, що вдвічі більше, ніж у моделі вертольота R66 із місткістю до 4 пасажирів.
При тому, що вертоліт став більшим, він значно розширить свої можливості у виконанні не лише пасажирських перевезень, а й усіляких рятувальних операцій та санітарних місій, перевезення вантажів тощо.
Цьому так само сприятиме рівна підлога. Конструктивно рівна підлога дозволяє встановлювати різне обладнання, у тому числі різні механічні підйомні системи, а також приймати на борт вантаж не тільки в багажний відсік, але встановлювати ноші та медичне обладнання для санітарної авіації.
Так само хотілося б відзначити зручність для посадки, навантаження та вивантаження завдяки двом великим розсувним дверям по обох бортах вертольота.
Такі двері не бояться поривів вітру при знаходженні вертольота особливо на стоянках хеліпортів, аеропортів та аеродромів з великим трафіком руху повітряних суден, а так можуть бути зафіксовані навіть під час виконання польоту, зависання тощо.
У вертольотах Робінсон 44 не передбачено багажний відсік, Робінсон 66 вже обладнаний таким і він розташований по правому борту, при можливості навантаження максимум 4-х валіз середнього розміру. А ось R88 багажне відділення з відчиненими дверима знаходиться з тильного боку фюзеляжу. Така конструктивна можливість обумовлена зміщенням двигуна вище та ближче до основного гвинта.
Загалом вертоліт збереже звичний дволопатевий несучий та відкритий задній хвостовий гвинт. Наявність фенестрону поки не спостерігається і не оголошується конструкторами, проте практично будь-яка машина може бути модернізована і доопрацьована не тільки до виходу з конвеєра, але і в процесі експлуатації.
Обладнаний вертоліт двигуном Arriel 2W французького виробника Safran, раніше відомого як Turbomeca. З цим двигуном вертоліт здатний пройти відстань до 650 кілометрів, що в середньому на 100 – 150 км більше, ніж у попередників.
Robinson 88 обладнають авіонікою Garmin з великими дисплеями, чотирихосевим автопілотом, системою оповіщення екіпажу про системи вертольота, а також вертоліт сертифікують для польотів по приладах з одним пілотом.
Візуально новий вертоліт зберігає звичні нам лінії вертольотів Робінсон, але завдяки змінам у конструкції прагне наблизитися до вертольотів із серії Eurocopter 135 і 145, які широко застосовуються. Ці машини стали не замінними в Європі, Києві та Україні для різних пасажирських та медичних польотів.
З нашого боку, нам дуже цікаво і ми сподіваємося незабаром побачити Robinson r88 для польотів у Києві та відчути на собі можливості нової машини.
R88 вже доступний за замовленням, про що свідчить форма зворотного зв’язку на офіційному сайті виробника.


Політ на гелікоптері Варшава – Преміум

Політ на гелікоптері Варшава – Базовий
